Bedrijf en ISO certificaat aanmelden

Wanneer u in het bezit bent van een geldig ISO certificaat kunt u uw certificaat op laten nemen in ons register. Nadat u onderstaand formulier invult, ontvangt u van ons een link om uw bedrijf en ISO certificaat/ certificaten aan te melden. Vervolgens gebeurt de registratie binnen drie werkdagen, waarvan u een bevestiging ontvangt.

Op deze pagina kunt u nogmaals lezen waarom het zo belangrijk is om uw certificaat te laten opnemen in ons landelijk onafhankelijke ISO register.
Zie hier nog eens een voorbeeld van hoe wij bedrijven in het register vermelden, en lees hier meer over de jaarlijkse bijdrage.

Meld uw bedrijf bij ons aan

Na het versturen van uw gegevens ontvangt u binnen enkele minuten een email met link om uw ISO certificaat registratie volledig te maken.

Hoe verschijnt uw bedrijf en ISO certificaat in het register?

Alle gegevens die u ons toestuurt, verschijnen op uw eigen bedrijfspagina in ons register. Uitzondering hierop zijn uw geüploade ISO certificaat en persoonsgegevens.

Bij aanmelding vragen wij om het volgende:

  • Bedrijfsnaam
  • Plaats
  • Telefoonnummer
  • Website
  • Contactpersoon + e-mailadres (deze worden niet openbaar gemaakt).
  • Scope
  • Branche(s)
  • Certificaatgegevens (via certificaat upload. Dit bestand zelf verschijnt niet openbaar)
    > Norm, ingangsdatum en certificaatnummer verschijnen wél in het register.

Vind hier een voorbeeld van een volledige registratie.